Böda Sand & Byxelkrok Golfklubb vill gemensamt tacka alla sponsorer som ställt upp med priser och utrustning under tävlingsåret 2014. Era bidrag har gjort det möjligt för oss att bevara och öka deltagarantalet vid genomförandet av samtliga tävlingar. Ni har även bidragit till att vi fått positiv respons för klubbarnas tillväxt vilket vi är mycket glada över. Vi hoppas på fortsatt bra samarbete med er alla 2015.

Vi vill självklart tacka alla som deltagit i våra tävlingar under säsongen 2014, er delaktighet är en enorm energikick för oss arrangörer skall ni veta. Vi har redan nu påbörjat arbetet med 2015 års tävlingsprogram och kommer så fort allt är klart lägga upp detta på hemsidan så att ni kan planera era semestrar på bästa sätt.

Vi tar tacksamt emot er som frivilligt är intresserade av att hjälpa till som funktionärer, mm. Vi tar gärna emot priser om någon vill sponsra del eller en hel tävling. Vi är också mycket tacksamma om vi får ta del av era förbättringstankar som ploppar upp, om vi jobbar lyhört och nätverkar socialt tillsammans finns det inga gränser för vilka resultat vi kan nå…

Ta hand om er så ses vi på banan snart igen, tills dess ha en riktigt trevlig höst och vinter.

Tävlingskommitténs ordförande Böda Sand Golfklubb, Peter Rolander

Nytt Bokningssystem från och med 1:a augusti 2023